Нажмите чтобы заказать!

AWOLF TV


WSPÓŁPRACUJEMY


WOT Tactics


WOWS Tactics


Reklama


Reklama


Reklama


Kalendarz


Statystyki


Główna » 2016 » Август » 17 » Aktualizacja 0.5.10 [World of Warships]
7:24 PM
Aktualizacja 0.5.10 [World of Warships]

Napisy w obsługiwanych językach są dostępne po kliknięciu ikony w prawym dolnym rogu.

Lista zmian wersji 0.5.10

Wprowadzenie aktualizacji zostało zaplanowane na 18 sierpnia w godzinach od 05:30 do 07:30. W tym czasie serwer gry będzie wyłączony.

Szybka nawigacja: Niemieckie pancerniki I Zmiany interfejsu I Ulepszenia dźwięków I Mapy i lokacje I Dywizjony I Tryb dla osób z daltonizmem I Inne zmiany

Niemieckie pancerniki

Gałąź niemieckich pancerników (od poziomu III do X) została dodana do gry. W związku z tym następujące okręty zostały dodane: Nassau, Kaiser, König, Bayern, Gneisenau, Bismarck, Friedrich Der Groβe, and Groβer Kurfürst.

Niemiecka gałąź pancerników jest świetna w starciach z bliska i posiada wiele cech, które wspomagają agresywny styl gry.
  • Pochylony pancerz sprawia, że uszkodzenie cytadel niemieckich pancerników jest trudniejsze z bliska.
  • Bardzo efektywne dodatkowe uzbrojenie, w porównaniu z pancernikami tych samych poziomów innych nacji.
  • Stosunkowo duża szybkostrzelność i szybkość obrotu dział głównych.
  • Ogromna liczba punktów wytrzymałości.
  • Znaczna część boków ich kadłubów chroniona jest przez mocny pancerz.

 

Zmiany interfejsu

  • Usprawniliśmy design misji, wydarzeń i wyzwań.
  • Dodano szczegółowe informacje na temat okrętu zniszczonego przez gracza w bitwie. Informacje te dotyczą typu okrętu oraz w jaki sposób został zniszczony.
  • Dodaliśmy do portu bannery misji wprowadzających oraz przebiegu służby. Będą one wyświetlane dla nowych graczy.
  • Poprawiliśmy wyświetlanie okrętów kolejnego poziomu w ekranie z modułami w drzewie technologicznym.
  • Powiększyliśmy czcionki rodzajów okrętów w zakładce drzewa technologicznego.
  • Powiększyliśmy i poprawiliśmy ikony pojawiające się nad celem, gdy zniszczone są moduły. Łatwiej jest teraz odróżnić krytycznie uszkodzone moduły od zniszczonych.
  • Przycisk umożliwiający zastąpienie dziennej misji inną losową misją jest teraz bardziej widoczny.
  • Dodaliśmy ekran zastępczy dla przeglądarki w grze, jeśli z jakiegoś powodu nie ma dostępu do platformy YouTube.
  • W profilu gracza można teraz zobaczyć statystyki konkretnych okrętów.
Optymalizacja interfejsu

Zoptymalizowaliśmy następujące elementy interfejsu:

  • Statystyki bitewne pojawiające się po naciśnięciu „TAB”.
  • Wyświetlanie pełnych statystyk w panelu statystyk w porcie.
  • Pojawianie się pobitewnego ekranu na końcu bitwy.
Ekran statystyk po bitwie zawiera teraz nowe informacje, które pomogą w określeniu skuteczności gracza.
  • Uszkodzenia, które sojusznicy zadali wykrytym przez gracza wrogom.
  • Liczbę podpaleń, które sojusznicy spowodowali na wykrytych przez gracza okrętach wroga.
  • Potencjalne uszkodzenia, w które wliczają się: Potencjalne maksymalne uszkodzenia od pocisków, bomb i torped, które trafiły okręt gracza (te, które zadały uszkodzenia i te, które ich nie zadały), oraz potencjalne uszkodzenia od pocisków, bomb i torped, które zostały wystrzelone/zrzucone przez przeciwników na okręt gracza, ale go nie trafiły.
  • Liczba wykrytych przez gracza jednostek przeciwnika.
  • Liczba wykrytych przez gracza eskadr przeciwnika.
  • Liczba wykrytych przez gracza torped przeciwnika.
  • Punkty zajęcia i obrony bazy (zdobyte podczas zajmowania i obrony baz i kluczowych stref).

 

Profil gracza zawiera teraz następujące dane:
  • Całkowite uszkodzenia, które sojusznicy zadali wykrytym przez gracza wrogom.
  • Najwyższe uszkodzenia, które sojusznicy zadali wykrytym przez gracza przeciwnikom w jednej bitwie.
  • Średnie uszkodzenia, które sojusznicy zadali wykrytym przez gracza wrogom.
  • Całkowita liczba wykrytych przez gracza jednostek przeciwnika.
  • Najwyższa liczba wykrytych przez gracza jednostek przeciwnika w jednej bitwie.
  • Średnia liczba okrętów wykryta w każdej bitwie.
  • Udział w przejmowaniu i obronie kluczowych obszarów obliczony jako stosunek procentowy (punkty zdobyte przez gracza w stosunku do punktów zdobytych łącznie przez resztę drużyny).
  • Łączne uszkodzenia potencjalne.
  • Najwyższe uszkodzenia potencjalne w bitwie.
  • Średnie uszkodzenia potencjalne na bitwę.

Weźcie pod uwagę, że powyższa lista dotycząca statystyk po bitwie nie ma na razie żadnego wpływu na ekonomię gry. W tym momencie dane te są dostępne tylko po to, aby gracze mogli ocenić swoją efektywność w bitwie. W późniejszych aktualizacjach planujemy przeanalizować statystyki i użyć te dane w ekonomii gry – szczegóły będą ogłoszone oddzielnie.

Ulepszenia dźwięków

  • Ulepszono dźwięki eksplozji bomb i dźwięk ich wystrzału.
  • Zmieniliśmy dźwięk Radaru dozorowania i Sondy hydroakustycznej.
  • Zmieniliśmy dźwięk otoczenia w porcie „Ocean”.
  • Dźwięk wykrycia wroga w trybie lornetki będzie teraz występował w bardziej logicznych momentach.
  • Ulepszyliśmy i opracowaliśmy na nowo odległe dźwięki w obrębie sceny dźwiękowej gry.

 

Mapy i lokacje

  • Poprawiliśmy wygląd portu Zipangu.
  • Usunęliśmy wodospady na mapie Estuarium.

Dane modyfikacje wprowadziliśmy na poniższych mapach:
  • Sąsiedzi – geometria wyspy w górnej części mapy została zmieniona w celu poprawienia równowagi.
  • Atlantyk – wyspa z lotniskiem została przeniesiona do innego miejsca na mapie.
  • Na nowo opracowaliśmy wygląd map Linia tektoniczna i Dwaj bracia. Zrobiliśmy to, aby poprawić jakość estetyczną tych raczej starych map, jakościowo będą teraz bliższe nowym mapom.

 

Dywizjony

Aby poprawić równowagę drużyn i zmniejszyć ilość problemów z nią związanych, zdecydowaliśmy się ograniczyć różnicę poziomów, jakie mogą mieć okręty w jednym dywizjonie. Od teraz różnica ta może wynosić jeden poziom. Na przykład, dywizjon składający się z dwóch krążowników Kirow (poziom V) oraz pancernika Fuso (poziom VI), będzie mógł wejść do bitwy. Jeśli jednakże gracz Fuso zdecyduje się wybrać pancernik VII poziomu – Nagato, wtedy ten dywizjon nie będzie mógł wejść do bitwy.

 

Tryb dla osób z daltonizmem

Dodaliśmy tryb, który umożliwia dostosowanie palety kolorów graczom z wadami wzroku uniemożliwiającymi widzenie pełnej gamy kolorów. Aby włączyć ten tryb, należy wybrać odpowiednią opcję na ekranie ustawień. Dostępne są trzy opcje dla graczy z poniższymi wadami:

  • Deuteranopia (nierozpoznawanie barwy zielonej)
  • Protanopia (nierozpoznawanie barwy czerwonej)
  • Tritanopia (nierozpoznawanie barwy niebieskiej)

Natężenie odpowiednich efektów można ustawiać.

 

Inne zmiany i poprawki

Stały kamuflaż

Dodaliśmy stałe kamuflaże dla okrętów Bismarck, North Carolina, Benson oraz Czapajew.

  • Koszt: 3000 dublonów.
  • Bonusy bitewne: -3% wykrywalności, -4% do celności nieburzycielskiego ognia, gdy ostrzeliwuje okręt z tym kamuflażem.
  • Bonusy ekonomiczne: -5% koszty naprawy okrętu po bitwie, +50% PD zdobywane w bitwie.

Mechanika dodatkowej baterii

Bateria dodatkowa nie będzie teraz zadawała uszkodzeń sojuszniczym okrętom.


Normalizacja pocisku

W grze normalizacja pocisku to kąt, pod jakim przebijający pancerz pocisk PP „obraca się” w kontakcie z pancerzem, aby uzyskać jak najkorzystniejszą pozycję do penetracji – 90 stopni. Przedtem te parametry były inne dla każdego rodzaju pocisku, w zależności od ich balistyki i innych właściwości. To podejście miało jednakże kilka niejasnych aspektów dotyczących działania modelu zadawania uszkodzeń w grze. W nowej wersji normalizacja będzie taka sama dla wszystkich pocisków PP i będzie zależała tylko od ich kalibrów.

  • Do 139 mm włącznie – 10 stopni
  • 140–152 mm – 8,5 stopnia
  • 153–240 mm – 7 stopni
  • 241 i więcej – 6 stopni

Zmiana ta została wykonana w sposób metodyczny i powinna pomóc nieco graczom w przewidywaniu przebicia pancerza. Nie ma ona na celu zmiany efektywności pojedynczych okrętów i nie będzie miała znacznego wpływu na rozgrywkę.


 

Zmiany dotyczące cyklonów

Wprowadziliśmy kilka poprawek dotyczących cyklonów, aby sprawić, że będą trochę bardziej przewidywalne.

 

 Parametry

 0.5.9

 0.5.10

 Początek cyklonu 

 Od 3 do 9 minuty bitwy (wybierany losowo)

 7 minuta bitwy

 Czas trwania cyklonu

 4 do 10 minut (losowy)

 5 do 7 minut (nadal losowy)

 

Ogólna szansa pojawienia się cyklonu, grając danym poziomem, pozostała bez zmian (10%).

 

Ulepszenia dla nowych graczy

Aby poprawić przystępność gry dla nowych graczy, wprowadziliśmy następujące nieco zmian do okrętów poziomu I:

  • Tylko jeden rodzaj pocisków będzie dostępny dla tych poziomów – pocisk treningowy. Ich parametry są dokładnie takie same, jak pocisków OB.
  • Okręty I poziomu będą teraz walczyć przeciw okrętom tego samego poziomu.
  • Usunęliśmy możliwość zbadania modułów głównej baterii i dodaliśmy możliwość zbadania modułów układu kontroli ognia.
  • Charakterystyka okrętów - skalowanie ilości punktów wytrzymałości jak i uszkodzeń pocisków zostały zmniejszone o 50%.

 

Testy nowych okrętów

Następujące okręty są teraz dostępne w kliencie gry do testowania przez deweloperów i uczestników supertestów: Prinz Eugen i ARP Nachi. Okrętów tych nie będzie można zakupić ani opracować, jednak gracze mogą napotkać je w bitwie.


 

 Inne zmiany i poprawki
  • Czapajew – pobawiliśmy wyświetlanie katapulty.
  • Okręty Arpeggio – naprawiliśmy niektóre efekty tych jednostek.
  • North Carolina – naprawiliśmy model światła nawigacyjnego oraz radaru.
  • Texas – naprawiliśmy wyświetlanie cienia rzucanego przez słup radaru.
  • Dmitri Donskoj – naprawiliśmy wyświetlanie jego dolnej części oraz dodaliśmy brakujące elementy dekoracyjne.
  • Wakatake – naprawiliśmy dynamiczne renderowanie cieni rzucanych przez jego kadłub.
  • Colorado – naprawiliśmy błędy wizualne występujące przy łączeniach tekstur kadłuba.
  • Königsberg – ulepszyliśmy model głównej wieży najwyższej konfiguracji.
  • Furutaka – naprawiliśmy wyświetlanie dalmierza.
  • Marblehead – naprawiliśmy wyświetlanie niektórych elementów dekoracyjnych i olinowania.
  • New Orleans, Ibuki, Königsberg, Shokaku, Taszkient, Shchors, i Moskwa – naprawiliśmy wyświetlanie niektórych dekoracyjnych obiektów na niskich ustawieniach graficznych.
  • Swietłana – naprawiliśmy wyświetlanie anten.
  • Bogatyr – naprawiliśmy wyświetlanie lin i drabiny blisko działa na rufie.
  • Kirow – naprawiliśmy model radaru.
  • Mołotow – dodaliśmy animację obrotu radaru Redut-K.
  • Admiral Hipper – naprawiliśmy wyświetlanie cieni rzucanych przez dalmierz.
  • Nagato – zmieniliśmy ustawienie łodzi na burcie okrętu (wcześniej jej dziób był skierowany w stronę rufy).
  • Wprowadziliśmy system multiklaster, aby zwiększyć stabilność gry i zmniejszyć czas prac konserwacyjnych.
  • Skompresowaliśmy pliki map Dwaj bracia i Linia tektoniczna oraz różnych flag i kamuflaży, aby zoptymalizować wielkość klienta gry.
  •  

http://worldofwarships.eu 

Wyświetleń: 847 | Dodał: Predator_44_ | Tagi: wows news, World of Warships, aktualizacja, 0.5.10 | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]