Нажмите чтобы заказать!

AWOLF TV


WSPÓŁPRACUJEMY


WOT Tactics


WOWS Tactics


Reklama


Reklama


Reklama


Kalendarz


Statystyki


Główna » 2016 » Апрель » 21 » Aktualizacja 9.15: Fizyka i dźwięk
12:29 PM
Aktualizacja 9.15: Fizyka i dźwięk

W obecnej wersji gry efekty dźwiękowe bitew pancernych zostały całkowicie zmienione, a fizyka ruchu pojazdów stała się bardziej realistyczna. Aktualizacja zapewniła powiew świeżego powietrza, nowe możliwości i nowe wrażenia z rozgrywki. Nikt nie pozostał obojętny na wprowadzone zmiany – nowe funkcje i elementy były i nadal są omawiane.

Analiza Waszych opinii i uwag pomogła nam ustalić zakres dalszych prac nad modelem fizyki ruchu pojazdów oraz krajobrazem dźwięku w bitwie. Co zmieni się w wersji 9.15? Czytajcie dalej!

Fizyka ruchu pojazdów

Ulepszona fizyka ruchu pojazdów usunęła problemy, które czasem napotykaliście, np. utykanie przy jeździe w poprzek nachylonych powierzchni czy utratę prędkości podczas pokonywania niewielkich przeszkód. Pojawiły się także nowe manewry.

Jednak oprócz pozytywów znaleźliśmy wśród Waszych opinii także i takie, które dotykały kwestii wymagających rozwiązania. Najważniejsze z przedstawiamy poniżej.

Częste przewracanie się pojazdów podczas jazdy z dużą prędkością po nierównym terenie

 

 
Pojazdy utykające po częściowym kontakcie kadłuba z przeszkodą (domem, skałą, pojazdem przeciwnika itd.)

 

Duże uszkodzenia otrzymywane przy upadku 

 

Pracujemy obecnie nad rozwiązaniami, które usuną te problemy wraz z wprowadzeniem wersji 9.15.

Dźwięki

Oprócz poprawek fizyki w wersji 9.15 poprawimy też lekko system dźwięku. Znajdziecie w nim: 

  • lepszy dźwięk pocisku uderzającego w czołg;
  • dodatkowy dźwięk uruchomionej Lornety polowej i Siatki maskującej;
  • poprawione kryteria zmiany dźwięku po penetrującym trafieniu, zależnej od ilości zadanych uszkodzeń: 0–17% – niewielkie uszkodzenia, 17–35% – średnie uszkodzenia, ponad 35% – duże uszkodzenia;
  • możliwość wybrania systemu nagłośnienia (2.0 lub 2.1) w menu ustawień;
  • obsługę modyfikacji komponentów dźwiękowych w World of Tanks.
 
Źródło: worldoftanks.eu
Wyświetleń: 803 | Dodał: Predator_44_ | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]