12:29 PM Aktualizacja 9.15: Fizyka i dźwięk | |
W obecnej wersji gry efekty dźwiękowe bitew pancernych zostały całkowicie zmienione, a fizyka ruchu pojazdów stała się bardziej realistyczna. Aktualizacja zapewniła powiew świeżego powietrza, nowe możliwości i nowe wrażenia z rozgrywki. Nikt nie pozostał obojętny na wprowadzone zmiany – nowe funkcje i elementy były i nadal są omawiane. Analiza Waszych opinii i uwag pomogła nam ustalić zakres dalszych prac nad modelem fizyki ruchu pojazdów oraz krajobrazem dźwięku w bitwie. Co zmieni się w wersji 9.15? Czytajcie dalej! Fizyka ruchu pojazdówUlepszona fizyka ruchu pojazdów usunęła problemy, które czasem napotykaliście, np. utykanie przy jeździe w poprzek nachylonych powierzchni czy utratę prędkości podczas pokonywania niewielkich przeszkód. Pojawiły się także nowe manewry. Jednak oprócz pozytywów znaleźliśmy wśród Waszych opinii także i takie, które dotykały kwestii wymagających rozwiązania. Najważniejsze z przedstawiamy poniżej. Częste przewracanie się pojazdów podczas jazdy z dużą prędkością po nierównym terenie
Pojazdy utykające po częściowym kontakcie kadłuba z przeszkodą (domem, skałą, pojazdem przeciwnika itd.)
Duże uszkodzenia otrzymywane przy upadku
Pracujemy obecnie nad rozwiązaniami, które usuną te problemy wraz z wprowadzeniem wersji 9.15. DźwiękiOprócz poprawek fizyki w wersji 9.15 poprawimy też lekko system dźwięku. Znajdziecie w nim:
Źródło: worldoftanks.eu
| |
|
Liczba wszystkich komentarzy: 0 | |