10:31 PM Wierzchołek drzewa: IS-7 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dowódcy! Niniejsza edycja Wierzchołka drzewa będzie dla wielu z Was jak echa z przeszłości. Ponad rok temu opublikowaliśmy specjalną ofertę, która może być uznana za przodka dzisiejszej edycji Wierzchołka drzewa: Duże i ciężkie. Ze względu na popularność pojazdu, zdecydowaliśmy się przedstawić go ponownie, choć oferta jest bardzo podobna. Podążajcie wzdłuż linii technologicznej wiodącej do IS–7 oraz cieszcie się zniżkami i dodatkowymi kredytami po bitwie:
30% zniżki przy zakupie oraz 30% więcej zarobionych kredytów w ofercie obejmującej następujące radzieckie pojazdy:
Skorzystajcie z możliwości zarobienia dodatkowych kredytów podczas prowadzenia tych wyjątkowych czołgów ciężkich lub zakupcie je za 70% standardowej ceny! Oferta obowiązuje od 7:10 w niedzielę, 1 czerwca do 7:00 w niedzielę, 15 czerwca.
IS–7
Co to jest: małe, słabe i zaraz rozpadnie się na kawałeczki? TWÓJ CZOŁG!”
Opis pojazduJak wspomnieliśmy we wstępie, IS–7 nie bez powodu jest jednym z najbardziej popularnych czołgów ciężkich X poziomu. Pojazd posiada wiele zalet: solidny, mocny nachylony pancerz, zarówno na kadłubie jak i na wieży, potężne działo i imponującą prędkość jak na czołg tej klasy. W rezultacie, jest on w stanie wytrzymać naprawdę wiele. Wybacza całkiem sporo błędów i może mieć decydujące znaczenie w bitwie. Jednakże nawet on posiada swoje minusy. Najbardziej widocznym jest relatywnie słaba mobilność i czas obrotu. Pomimo dużej szybkości maksymalnej IS–7 musi się mocno wysilić, aby ją osiągnąć, szczególnie na miękkim terenie. Ponadto główne zalety dużego działa są ograniczone poprzez jego względnie niską szybkostrzelność oraz długi czas ładowania. Oznacza to, że trafienie szybkich i zwrotnych przeciwników może być sporym wyzwaniem. I wreszcie, mimo skutecznego pancerza, IS-7 charakteryzuje się zauważalnie niską liczbą PW jak na czołg ciężki tego poziomu. Granie IS–7 wymaga wzięcia pod uwagę wszystkich powyższych informacji i dopasowanie do nich swojej taktyki. Dobry pancerz oraz wysoka wartość zadawanych uszkodzeń podstawowych przeznaczają Wam rolę na pierwszej linii ataku lub też na pierwszej linii obrony. Nacierając, skoncentrujcie się w pierwszej kolejności na powolnych lub stacjonarnych celach. Zwinni zwiadowcy lub nawet średnie czołgi mogą Was łatwo wymanewrować i unikać skutecznie Waszego ostrzału. Właśnie dlatego powinniście unikać wiązania się walką z tymi pojazdami, chyba że nie macie innego wyboru i musicie się przed nimi bronić. Lub też, gdy macie szansę czystego, pewnego strzału np. przeciwnicy mają zniszczone gąsienice albo są unieruchomieni w inny sposób. Jednakże nigdy nie zapominajcie, że zadaniem tego pojazdu szturmowego jest prowadzenie natarcia i związanie głównych sił wroga. Trzymajcie się swojego oddziału atakujących, poruszajcie w grupie i twardo napierajcie na bazę przeciwnika. Porady: Zauważcie, że płyta przednia jest wygięta w osobliwy dziób. Z jednej strony, taki kształt zwiększa znacząco efektywność pancerza, gdy stajemy bezpośrednio naprzeciwko przeciwnika, lecz z drugiej strony uniemożliwia odpowiednie skątowanie pancerza względem przeciwnika znajdującego się z boku. Podczas impasu zawsze próbujcie ustawić się twarzą w twarz z przeciwnikiem. W innym wypadku kształt „dziobowej” płyty wyzeruje jakiekolwiek bonusy pochodzące z kątowania.
Jeśli chcecie zwiększyć swoją skuteczność na polu bitwy, sugerujemy użycie następującego zestawu:Tytuł: Wierzchołek drzewa: IS–7 Krótki opis: Zapoznajcie się z najnowszą ofertą specjalną! Tym razem są to wytrzymałe radzieckie czołgi ciężkie.
Dodatkowo, Wasza załoga powinna posiadać następujące umiejętności i atuty:
Jak zwykle, zarówno wybór umiejętności dla załogi, jak i zestaw wyposażenia potraktujcie jako sugestię. Zachęcamy do eksperymentowania. Wybierzcie to, co Wam najbardziej pasuje.
Powtórka z historiiW 1944 r. w fabryce Kirowa nr 100 zaczęto prace rozwojowe nad nowym radzieckim czołgiem z dwoma założeniami. Po pierwsze, opierając się na poprzednich doświadczeniach w rozwoju i użyciu czołgów ciężkich, celem miało być stworzenie czołgu, który nie miałby problemów z poruszaniem się i niezawodnością. Po drugie, miałby to być czołg tak zaawansowany, że byłby lepszy od czołgu Tiger II i innych bardziej zaawansowanych czołgów na polu bitwy. Aby osiągnąć jak największą przewagę technologiczną, równolegle zainicjowano inne projekty, które nazwano: Obiekt 257, 258 i 259. Wszystkie te projekty połączono pod nazwą Obiekt 260. Projekt napotkał wiele przeszkód, lecz w połowie 1948 r. ukończono pierwsze przedseryjne czołgi. Ze zmodyfikowanym działem okrętowym kalibru 130 mm i zaawansowanym pancerzem IS-7 osiągnął dobre wyniki podczas testów, gdzie jednym zauważalnym minusem pozostawał jego ciężar. Ten czynnik spowodował, że radzieckie dowództwo porzuciło produkcję, ponieważ czołg został uznany za zbyt ciężki, aby móc go używać na radzieckim terenie, oraz zbyt ciężki jak na możliwości radzieckiej infrastruktury.
Dowódcy! Do boju! http://worldoftanks.eu | |||||||||||||||||||||||||||||
|
Liczba wszystkich komentarzy: 0 | |