11:39 AM World of Warships: Aktualizacja 0.5.12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Napisy w obsługiwanych językach są dostępne po kliknięciu ikony w prawym dolnym rogu. Lista zmian wersji 0.5.12Aktualizacja jest zaplanowana na czwartek, 29 września i będzie wprowadzana od 5:30 do 7:30. W tym czasie serwer gry będzie niedostępny. Szybka nawigacja: Usprawniona ekonomia I Równoważenie rozgrywki i zmiany okrętów I Nowe okręty premium w drzewach technologicznych I Mapy I Dźwięk I Interfejs I Pomniejsze zmiany i ulepszeniaUsprawniona ekonomiaGra zespołowaAby naliczanie PD i kredytów było nieco bardziej sprawiedliwe, następujące czynności brane są teraz pod uwagę:
Na nowo opracowaliśmy też ogólne zasady przyznawania kredytów i PD, aby uwzględnić powyższe zmiany. W rezultacie, jeśli gracz zrobi coś użytecznego (zada uszkodzenia, będzie walczyć o kontrolę stref kluczowych, wspierać sojuszników itd.), jego nagroda nie zmieni się w porównaniu z wersją 0.5.11. Jednakże gracz otrzyma mniejsze nagrody, jeśli jego zachowanie w bitwie będzie jednostronne, na przykład: podczas gry pancernikiem trzyma się z dala od walki i stara się jedynie zadawać uszkodzenia, a nie przeprowadza natarcia, albo w grze niszczycielem skupia się jedynie na przejmowaniu pozycji kluczowych i nie zajmuje się zwiadem. Zmiany te zostały zaprojektowane na podstawie analizy danych zebranych w wersjach 0.5.9 i 0.5.10 i powinny mieć pozytywny wpływ na ekonomię rozgrywki i sprawić, że nagrody będą sprawiedliwiej przyznawane, w szczególności graczom, którzy wspierają swoje drużyny. LotniskowceModel ekonomiczny lotniskowców został znacznie zmieniony:
Pasywne zachowanie w bitwieW poprzednich wersjach gry gracze, którzy wyszli z bitwy przed tym, jak ich okręt został zniszczony, otrzymywali karę w postaci braku nagrody po zakończeniu bitwy. Od teraz, aby zapobiec pasywności w bitwie, ta sama kara czekać będzie graczy, którzy są nieaktywni po dołączeniu do bitwy.Jest to ustalane według następujących zasad:
Równoważenie rozgrywki i zmiany okrętów
Skuteczność bitewna tych okrętów i ich średnie uszkodzenia były zbyt duże w porównaniu z innymi okrętami tego samego poziomu. Wprowadzone zmiany powinny nieco je zrównoważyć.
Zmiana ta ma na celu zwiększenie przeżywalności krążowników i niszczycieli wysokich poziomów oraz zachęcenie graczy do bardziej agresywnego stylu gry. Efekt tego ulepszenia będzie kumulował się z Modyfikacją 2 układu sterowania (-20% do czasu przestawienia steru).
Ta zmiana nieco zwiększy przeżywalność okrętu i okręt będzie bliższy oryginałowi.
Ta zmiana dostosuje skuteczność okrętu względem jego odpowiedników.
Poprawione zostały wartości graniczne zmniejszonego rozrzutu pocisków głównych dział niektórych niemieckich pancerników, czyli odległość, do której rozrzut głównych baterii jest mniejszy. W rezultacie rozrzut pocisków głównych dział na bliskim dystansie może zostać zmniejszony przez ustawienie niższej wartości odległości zmniejszonego rozrzutu. Im wyższa wartość, tym lepiej. Poszczególne wartości dystansu zmniejszonego rozrzutu pocisków zależą od poziomu okrętu, a w przypadku niemieckich pancerników dopasowaliśmy je, aby były podobne do pancerników innych państw.
Poniższe okręty dodano do gry w celach testowych:
Na początku koncepcja „torpedowych ninja” w przypadku japońskich niszczycieli zdawała się dobra. Stała się jednakże kontrowersyjna, gdy gra zaczęła się rozwijać. Gracze byli z niej niezadowoleni – zarówno ci, którzy ich używali, jak i ci, którzy grali przeciwko nim. Z tego powodu planujemy dodać nową gałąź japońskich niszczycieli i przenieść cześć z tych już istniejących na inne poziomy. Wstępnie japońskie niszczyciele będą rozmieszczone w drzewie w następujący sposób:
Tych okrętów testowych nie będzie można zakupić ani opracować, jednak gracze mogą napotkać je w bitwie. Nowe okręty premium w drzewach technologicznychDwa nowe okręty premium, Scharnhorst oraz Dunkerque, zostały dodane do drzew technologicznych i są dostępne do kupienia za dublony.MapyDo gry została dodana nowa mapa Okruchy. Jest ona zarezerwowana dla okrętów poziomów VII–IX. Walczcie o zwycięstwo między Islandią i Skandynawią. Jej surową scenerię urozmaicą osady rybackie i bazy wojskowe, mające na celu wspieranie konwojów podbiegunowych.Mapa jest interesująca z punktu widzenia rozgrywki.
Dźwięk
Jeśli lektor nacji jest włączony, szybkie komendy od sojuszników będą w języku odpowiadającym krajowi okrętu, którym grają.
Interfejs
Aby zmienić celownik, wejdźcie w Ustawienia i kliknijcie „Wybierz celownik” w zakładce „Sterowanie”. Technologia wyświetlania krawędzi mapy została polepszona, aby polepszyć jej wygląd:
Drobne zmiany i usprawnieniaNaprawiliśmy problem, który sprawiał, że suma potencjalnych zniszczeń wyświetlana w ekranie wyników bitwy była nieprawidłowa. Naprawiliśmy błąd, który powodował, że nazwa okrętu była wyświetlana w dwóch liniach. Naprawiliśmy kilka problemów z serwerem. Naprawiliśmy błąd, który powodował, że przy zaznaczeniu opcji automatycznego zakupu sygnałów włączany był również zakup kamuflaży. Poprawiliśmy wyświetlanie krawędzi baz i krawędzi zasłony dymnej na mapie Sąsiedzi. Poprawiliśmy zbyt jasne oświetlenie na mapie Okruchy i Archipelag. Poprawiliśmy jasność blasku powierzchni wody na mapie Trójząb. Na mapie Linia tektoniczna dekoracyjne samoloty będą teraz latały w grupach, aby gracze nie mylili ich z myśliwcami katapultowanymi. Scharnhorst:
Warspite:
Gneisenau:
Friedrich der Große:
Großer Kurfürst:
Arizona:
Bismarck:
Kaiser:
Flint:
Hashidate:
Dunkerque:
König:
Kamikaze / Fujin:
Dmitrij Donskoj:
Krasny Krym:
Bayern:
Nassau:
Bogue:
ZSRR
Źródło: worldofwarships.eu | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Liczba wszystkich komentarzy: 0 | |