_patrol | Оффлайн Data: Пт, 2014-02-14, 11:06 PM | Wiadomość # 1 |
|
Grupa: Moderator
Wiadomości: 258
Reputacja: off
|
| Jak zapewne zauważyliście po wprowadzeniu 0.8.11 tanki jeżdżą wolniej, jest to złudzenie ponieważ wargaming obciął pole widzenia o 30%. Jeżeli Was to denerwuje można przywrócić to do takiego stanu jak było poprzednio. Do dzieła...
UWAGA!
Jeżeli posiadasz mod zoom-out musisz ręcznie edytować plik avatar_input_handler.xml który znajdziesz w : res_mods\0.8.11\gui
a więc w pliku avatar_input_handler.xml edytujesz linijki <horizontalFov></horizontalFov> i <verticalFov></verticalFov>
wartość w linijce <horizontalFovBigAspect>180.0</horizontalFovBigAspect> pozostawiamy bez zmian.
Poniżej wartości dla poszczególnych monitorów i rozdzielczości:
Dla monitora 16:9 (rozdzielczości: 1280:768 ,1366x768, 1600x900, 1920x1080)
<horizontalFov>110.0</horizontalFov> <verticalFov>78.0</verticalFov>
Dla monitora16:10(rozdzielczości: 1280x800, 1440x900, 1680x1050, 1920x1200)
<horizontalFov>110.0</horizontalFov> <verticalFov>84.0</verticalFov>
Dla monitora 5:4 (rozdzielczość:1280x1024)
<horizontalFov>110.0</horizontalFov> <verticalFov>98.0</verticalFov>
Dla monitora 4:3 (rozdzielczości:1024x768, 1152x864, 1280:960, 1600x1200)
<horizontalFov>110.0</horizontalFov> <verticalFov>94.0</verticalFov>
Dla tych którzy nie mają modów i nie chcą ich mieć linki do plików avatar_input_handler.xml:
16_9 - http://yadi.sk/d/eyLtu_sKHu7wA
16_10- http://yadi.sk/d/avgNf1GKHu83T
5_4 - http://yadi.sk/d/RzKBAMyAHu89u
4_3 - http://yadi.sk/d/zOlODpuRHu8Fq
Do boju!
Wiadomość edytował _patrol - Пт, 2014-02-14, 11:15 PM |
|
|
|